Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en natt hos Carro.
Skönt att komma hem, inte van att sova borta längre =P
Det var verkligen super trevligt..
Var så himla länge sedan det bara var vi och länge sedan vi bara snackade "skit" =)
Tack Carro för en underbart trevlig kväll ♥

Milo var lite krånglig med pappa, han kände väl att inte jag var hemma eller något.
Han var helt lugn och fin ända fram till halv 1 där när han skulle sova då började han gal skrika och slutade inte förens 30 min senare då han däckade med flaskan i munnen =P
Lille bubben ♥
Men det gick bra sa han =)
Det är klart det blir lite konstigt att inte mamma är hemma när han ska sova när han är van vid de.
Richard brukar ju självklart också natta honom även om jag är hemma men nu kände han ju så klart att jag inte ens var där och då blir det konstigt.

Han har börjat bli blygg också =P
Carros mamma kom till Carro förut (hon har flyttat till Växjö) hon ska vara hos Carro i helgen.
Milo har aldrig träffat henne förut och när hon började prata med honom så började han stor le men sedan när hon fortsatte prata så kom han nog på att han inte kände henne för då började han gal skrika =P
Carros mamma har alltid funnits med i mitt liv (sedan jag träffade Carro)
Hon är en helt underbar människa och det var jätte kul att träffa henne igen efter sådan här lång tid.
För Milo var hon ju helt ny och det visade han också =P

Kul med utvecklingen där, Milo har aldrig haft problem med nya människor men nu har han börjat visa blyg het.
Han gjorde samma sak med mamma när hon inte hade träffat honom på en vecka, man såg ibland att läppen var på väg att börja darra, men det släpper fort igen =)

Jag har även bestämt mig för att börja extra jobba.
max =P
Om dom vill ha mig vill säga.
Jag är ju utbildad undersköterska i botten men vill prova något annat.
Kan vara skönt att ha något att göra.
Enbart kvällar och helger då så klar så Richard kan vara med Milo.
Och funkar det inte så slutar jag direkt!
Men jag tror det kommer gå bra =)

Ne nu blir det till att läsa lite bloggar tror jag minsann =P


Mitt älskade barn!
Denna kärlek kan bara växa! Den är OÄNDLIG!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vad tycker du? ♥
Postat av: Anonym

Jo, Varsegod för en jätte bra kväll.

Tänkte dock bara klaga på att mamma bor inte alls i västerås, utan VÄXJÖ ;) haha.

Men han är väll blyg vilket som :P HAHA

2009-12-11 @ 15:46:35

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0