Halt!

Ute är det halt och idag står övningskörning till Örebro på schemat!
Jag ska för första gången köra våran (min och Richards) bil.
Annars har det jämt varit pappas och mammas bil.
Ny bil, halt...
Det ska nog gå bra =)
Richard får stanna hemma med Milo =)

Sedan blir det till att mysa =)

Idag klockan nio blev vi väckta av bygg nissen som skulle byta knoppar på alla skåp och täta fönstrena =)
Så nu är det fixat =)
I mitten på Januari får vi ny målat och tapetserat.
Nice ! ♥

Nej nu ska jag gosa Milo innan jag försvinner iväg till Ö-bro =)

Ha en bra dag och mysig kväll för det ska vi =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Rebecca

sv.



Oj, hade jag helt glömt!

2009-12-17 @ 18:48:17
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Sessan

okej, nej ja bara undra :) min förra granne hehe

2009-12-18 @ 00:52:25
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0