Halloj!

Idag står unga föräldrar på schemat =)
Har inte varit där på ett tag så det ska bli trevligt faktiskt.
Sista jag var där så gjorde vi hand och fotavtryck på lille mannen och idag ska jag göra ett till och sedan ska jag finslipa det första och lacka det =)

Ikväll ska jag sova hos Carro, hennes karl är och jobbar och hon tycker inte om att vara själv.
Så jag tar tillfället i akt och låter Richard vara hemma själv med Milo =D
Kommer säker ha det jobbigt men han behöver också få vara själv med lille mannen <3

Jag vet att han kommer klara det super!!!

Första gången jag sover ifrån honom..
Usch kommer kännas tomt, jag har ju haft honom 24/7 nu när jag ammade och sedan har det inte blivit något annat!
Självklart kommer jag finnas ajour om det skulle bli något men det kommer inte hända.

Ne nu måste jag väcka honom så vi hinner iväg till unga.. =O
Han somnade mellan 1-2 inatt och sover än.. =P
Sömntutan våran =P


Jag älskar er mest av allt ♥

Här var han allt bra liten mammas och pappas älskling, första gången han badade.
3 dygn gammal ♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0